Thursday, April 18, 2013

terjadi PERPISAHAN.... :'(

Dengan lafaz bismilahirahmanirahim...

Akhirnya aku tamat belajar DIPLOMA KAUNSELING DI KOLEJ UNVERISITI ISLAM MELAKA SESI 2010/2013 bersama rakan-rakan seperjuangan iaitu NORATIQAH BTE ABU BAKAR, SITI SYAHIRAH ABD MANAP, NURUL AINA MOHMAD ALIAS, ASNIDA JURIP, INTAN WAHIDAH MOHD ABIR, NUR FARHANA JALIL, AFIFAH HANANI ROSLI, SITI ZARIENA, SYARIFAH UMMUL SYAHIDAH SYED ABDULLAH, NINA, SYAMILAH, EEY EEYDA, AFINA, HANI, FATIHAH, HIDAHYU, AINI, ASHIKIN, YANA, JIEHA,LAILA, DAN SEMUA PELAJAR YANG MENGENALI SAYA... saya SAYANG kAMU SEMUA... KERANA ALLAH S.W.T.. TIDAK LUPA RAKAN FB, TWITTER, BLOGSPOT, BBM, DAN WE CHAT... <3

TAHNIAH KEPADA SEMUA YANG TAMAT BELAJAR DI KUIM... INSYAALLAH AKAN KETEMUAN TIME GRADUAN BULAN SEMBILAN.....

saya akan pulang ke kampung... meninggalkan anak angkat saya.... iaitu NURIN IRDINA MOHAMMAD HANIFF... SAYA TERAMAT MENYAYANGI DIE... BIARPUN HANYA ENAM BULAN MENJAGANYA... KAKAK IEDA <3 NURIN IRDINA...

No comments:

Post a Comment