Tuesday, April 9, 2013

terima kasih....

Assalamualaikum...w.b.t

tinNggal sepuluh hari aku di perantauan... aku akan kembali ke kampung... menjalani rutin harian... makan,tidur dan besarkan badan..hahaha.... aku pasti kesunyian tanpa mereka... tiga tahun... aku mencari teman berkongsi... kesedihan yang menimpa dalam hidup... aku bahagia dengan korang... korang penghibur dikala aku sedih.... aku tak pasti dapat jumpe korang ke x pasni... aku nak korang tahu.. aku sayang korang.. tengs... buat rakan-rakan seperjuangan yang berjuang dalam diploma di kolej universiti islam melaka.. specially masjid tanah, ayer keroh, durian tunggal, malim, jasin, muar, area melaka, batu pahat area johor baharu, taiping area perak, banting area selangor,  pahang, korang teman yang best... duka cita dimaklumkan aku happy sangat2.... terima laah...

      I <3 u all Until Jannah... 

mama saye

sahabat

penghibur 

geng aku... aina alias & asnida jurip

anak angkat kesayangan aku... nurin irdina


gelagat kau kasi aku gelak
rakan seperjuangan

salam perpisahan daripada aku... hamba yang dhaif

No comments:

Post a Comment